sâmbătă, 22 aprilie 2017

15 lucruri învăţate în 3 luni de călătorii!


Au trecut deja 3 luni de când am plecat în “mica noastră aventură” cum ne place să o denumim, am reuşit să vizitam până acum 5 ţări, Mauritius, Malaezia, Thailanda, Cambodgia şi Vietnam, ţări pe cât de diferite pe atât de frumoase.

Aceste luni au fost pline de experienţe uimitoare şi din care am învăţat foarte multe lucruri:

 AM ÎNVĂŢAT CĂ

1. Dacă ai alături persoana potrivită poţi merge până la capătul lumii şi tot vei fi fericit,
2. Ai nevoie de foarte puţine lucruri materiale, doar cele ce încap într-un geamantan, ca să trăieşti şi să fii împlinit,
3. Există peste tot în lume oameni buni şi mai puţin buni,
4. Nu există cel mai frumos loc din lume ci există frumuseţe în fiecare loc,
5. Lumea este pe cât de diversă pe atât de frumoasă,

6. A fi „pasăre călătoare” nu e deloc simplu dar e extraordinar de frumos,
7. Mersul pe jos te ajută să descoperi locuri superbe,
8. Trebuie sa apreciez mai mult mâncarea de acasă, unde puiul e chiar pui de găină şi nu pui de şarpe, broască sau câine,
9. Un meniu „diversificat” adică Orez, Orez, Orez este o metodă foarte bună de a slăbi,
10.  Trebuie să apreciez mai mult libertăţile pe care le am, să mă bucur că nu sunt a doua sau a treia soţie (în acelaşi timp),
11.  Sunt foarte norocoasă că nu trebuie să mă îmbrac la mai mult de 30 de grade cu două rânduri de haine negre unde să mi se vadă doar ochii,
12. Nu trebuie să mă mai plâng de traficul insuportabil de la noi, pentru că există părţi ale lumii unde soşelele sunt mult mai aglomerate şi pe deasupra nu se respectă nici măcar o regulă de circulaţie,
13. Trebuie să apreciez mai mult confortul pe care îl am şi că am avut parte de educaţie şi nu am fost nevoită să lucrez de la câţiva ani,
14. Trebuie să fiu fericită pentru faptul că nu am crescut foarte aproape de junglă, luând contact direct cu multe vietăţi care print-o singură înţepătură/muşcătură mi-ar fi pus viaţa în pericol,
15. Se merită să ai un vis şi să lupţi pentru a-l îndeplini.


Acestea sunt doar cateva din lucrurile învăţate în această perioadă şi sunt sigură că vom aduna şi mai multe lucruri frumoase din care să învăţăm cu fiecare nouă locaţie vizitată!

Mauritius









Malaezia








Thailanda









Cambodgia







Vietnam










Un comentariu:

  1. 7. Mersul pe jos te ajută să descoperi locuri superbe ... si face piciorul pe jos, mersul pe jos :)

    RăspundețiȘtergere