miercuri, 4 octombrie 2017

8 luni de călătorii şi o viaţă de amintiri!


Au trecut 8 luni de când ne-am luat de mână şi am plecat să descoperim lumea. Primii paşi au fost plini de emoţii pentru ca nu ştiam ce ne aşteaptă, aveam doar un plan detaliat pe 1 luna iar restul erau doar dorinţe...  Urma să vizităm ţări dezvoltate dar şi unele mai puţin dezvoltate, ţări sigure dar şi ţări cu vecini imprevizibili sau situate în inima Cercului de foc al Pacificului, poate nu degeaba unii ne-au făcut inconştienţi, sau chiar nebuni dar ce contau toate acestea când eram doi şi visam să vedem lumea împreună.


Şi am reuşit… am reuşit să ne îndeplinim visele, să colindăm lumea şi să descoperim  locuri şi oameni frumoşi.

Vom păstra mereu în inimi:

•         8 luni de momente minunate
•         8 luni în care am râs şi am plâns de fericire
•         8 luni care ne-au ajutat să vedem viaţa cu alţi ochi
•         8 luni în care visele au devenit realitate
•         8 luni ce s-au transformat în amintiri pentru o viaţă

Chiar dacă nu prea am lăsat să se vadă în exterior nu a fost totul atât de uşor pe cât părea:

•         Să te muţi săptămânal
•         Să cari bagajele ce deveneau din ce în ce mai grele
•         Să cauţi o locaţie de care nici Google nu ştie
•         Să găseşti cele mai bune oferte pentru următoarea destinaţie
•         Să ai probleme cu internetul exact când şeful te stresa cu taskuri
•         Şi lista poate continua

....dar poate şi acestea au facut cele 8 luni mai frumoase şi cu momente de neuitat.

Au fost 8 luni de călătorii care ni s-au părut ani, poate pentru faptul că am făcut atât de multe lucruri şi că fiecare zi venea cu noi provocări. Cred ca secretul unei vieţi în care să nu ne mai plângem de trecerea timpului este ca pe lângă orele petrecute la serviciu să ne lăsăm timp pentru a face lucruri care ne plac cu adevărat şi care ne motivează să aşteptăm cu entuziasm ziua următoare.
În toată această perioadă am reuşit să analizăm diferite culturi, să vedem tradiţii şi obiceiuri de care nici nu ştiam că există, să cunoaştem oameni cu poveşti impresionante, în faţa cărora te simţi extrem de mic, dar în acelaşi timp foarte norocos că ai ocazia să trăieşti astfel de momente.

Cel mai frumos lucru învăţat a fost: cu multă muncă, puţin noroc şi multă speranţă reuşeşti să faci lucruri măreţe în viaţă, iar dacă lupţi pentru visele tale ele vor deveni realitate.

Să aveţi o zi de poveste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu